27 dec

hej hej

har hänt så mycket sista tiden..kan inte berätta allt..
men på juldagen var jag iallafall i västervik hos martina..
först tjejfest med spice girls o så..var helgalna..
sen träffa vi grabbarna ute..snacka om skillnad på folk i västervik o här hemma..
så kul var det iallafall...
sen skulle grabbarna beställa mat, o martina skriker att hon vill ha
pomme mos o en halv räk..haha en halv räk.. du är för söt gumman..
måste vi göra om snart..tror med all säkerhet att lotta kommer lägga upp massa
bilder på facebook..

ikväll.. kalle fyller 30..
han har hyrt olerys i nyköping..kommer massa folk..
ska bl så kul.. linda jag o elin ska dit..köpt massa fint åt han..
kommer bilder vill jag lova..

nu måste jag åka till sytemet..vilket tar imot så här dan efter dan...haha



mina älsklingar som jag ska träffa snart..o så elin förstås..
så roligt att jobba med er..


puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0