2:a advent..

det har varit en skön helg måste jag säga..inget partande..
vilket är väldigt skönt..blev ju lite i torsdags sitället kan man säga..
ncc bjöd ju på allt..gratis är gott..haha
o så fick vi ju se vi hade ju iallafall tur med vädret igen..skit bra..
eller så var det vinet som gjorde det..

måste säga att det e ju ingen smart ide att bjuda på vin o öl i en biosalong..
var ju glas som krasha hela tiden..inklusive mej..haha

helgen då..i fredags hade jag o linnea myskväll med idol..
igår var vi hos mormor o morfar på middag..o så kusin mys med allt man kunde äta på kvällen..
o danskampen så klart..mamma e ju helt kär i scotts ju..

idag har sara och jag varit o handlat julklappar..o jag e klar nu med alla..
så skönt..
men jag kommer säkert att köpa lite smågrejer till mammsen o pappsen..

känner på mig att det här veckan kommer gå så fort..
o på fredag ska jag åka till bollnäs..till linda o johanna..ska bli så sjukt kul..
har inte träffat linda på jättelänge nu..saknar dej gumman..
då ska vi på nått hela havet stormar eller vad det hette..det låter ju bra med lite sprit i sig..haha

imon ska jag till fångarna, sen ska jag äta med sara för dom åker till malaysia på tisdag i 5 veckor..
hur ska jag klara mig alltså..

måste bara avsluta med att säga att min data inte fungerar nu så jag har pappas..
hittade massa bilder som vi lagt in..måste bara visa några..
sen ska jag sova..


          

vill åka till snön..

puss o godnatt


Kommentarer
Postat av: Sara

åhh, du är för snygg i rosa disco-outfits sandra! :D

2008-12-08 @ 16:01:56
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0