8 dec

imorse var sandra världens rivjärn..sjukt förbannad..
arbetarna med grävmaskinerna hade kört in i filles bil..(saras kille) och min bil stod framför..
det var ingen liten buckla..sara kommer in lite förvirrad o säger till pappa som sover..
så jag blir sjukt förbannad o går ut o pratar med dom eftersom dom hade varit dryga mot fille..
o då var dom så trevliga så..men jag var förbannad..men kan ju iallafall plinga på o be om ursäkt..
skit i det..nu ska han betala iallfall..tur för han att det inte var min bil..då hade det blivit en rak höger..haha

efter det åkte jag iallafall ut till fångarna..o klippte av mig halva fingret..ne då..liten bit bara..
men det blödde som bara den...o det var fort en fram som erbjöd sig att hämta plåster..
han sprang iväg, o jag tyckte att det tog lite lång tid...går ut i korridoren o träffar en som kommer längst ner ifrån
huset som frågar om jag blöder..snacka om djungel telegraf..haha

sen åkte jag o åt lunch med sara o linnea...kommer sakna dom nått sjukt..men 5 veckor går fort..

jobbade sedan några timmar på salongen..klippte o färga malin..hon har så mycket hår..men sjukt fint..
ska hjälpa henne leta lite julklappar i veckan om jag hinner..

sen var det ki-box med linnea..hon e duktig hon..
känns att man inte har tränat på ett tag..men nu känns det som jag är på god väg faktiskt..

vill verkligen ha lägenhet om några månader..vill ju ha den..men vi får se hur det blir..
gör ju inget äns om jag får den om 4 månader..hoppas..hoppas..

nu ska jag sova..imon är det jobb till kl 18,30..
o klockan 20,00 ska vi till dansskolan o diskutera våren..hoppas på nått positivt nu..





puss o godnatt


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vilken fin bild! du får jättegärna skicka över den till mig i mail om du vill? (A) är aldrig inne på msn nämligen :P puss!

2008-12-09 @ 20:57:07
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0