...

springer nu mellan tvn datan o kläder..försöker titta på du är vad du äter samtidigt som jag packar..
det e ju frisörer som är med idag..känner igen mig nått sjukt..
helst skulle man vilja slippa att äta o bara ta ett piller eller nått som går fort..haha
känner faktsikt igen dom från kursen som vi var på i sthlm..

igår var jag på salongen i hc o färga håret o snacka skit..sen blev klockan helt plötsligt tio o vi var hungriga..
så pelle ringde till sin mor o fråga om vi fick komma o hämta vin o så beställde vi lite god mat..
det blev nån film med torkel,mat o lite rövin..(en torsdag) men gott var det..
o så sov jag på den sköna madrassen..som jag för övrigt sov på förra torsdagen me..
dock lite mer onykter..haha

imorgon är det jobb till tre..sen ska jag ta tåget till bollnäs..till linda o johanna..
längtar..ska bli så kul..
vi ska självklart se idolfinalen imon..(heja kevin)
o på lördag ska jag o kolla på deras fina salong, träffa ivan kanske..(en jätte bra tekniker på matrix)
sen på kvällen ska vi parta lite..eller mycket..hihih
söndag blir det nog lite sova på förmiddagen..sen ska jag åka tåget hem..

hoppas på att min data blir klar tills imon..så jag kan ha med mej den på tåget..
så tråkigt att sitta själv o glo i 5 timmar..

nu måste jag packa klart..


puss o kram hela dan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0