idag var

idag var jag först o klippte fångarna på fortet..
sedan blev jag bjuden på lunch hos min mormors systrar, dom e som ex o kex
fick ungspankaka...jättegott,o det e ju lätt att göra också..
sedan åkte jag till salongen o jobba några timmar.
vilket inte blev så många timmar..typ 2 kanske..men lite pengar gav det..
sen gick jag o frida o träna o sola,måste få lite brun färg på kroppen så man inte ligger som
en blekfis på stranden på gotland..
ska ju dit den 11 juli(dagen efter min födelsedag,så alla vet) med linda o några tjejer..
ska bli skit skoj..
nu e jag hemma o ska ta fram kläder inför onsdagens uppvisning i västervik..(kommer bilder)
o dricka lite te med mamms

Kommentarer
Postat av: Malin

Lite dålig uppdatering här va! ;)

2008-08-21 @ 11:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0