2 nov

i fredags slutade jag lite tidigare..o så åkte jag o familjen upp till sthlm..
kunde inte sova mycket den natten eftersom pappa snarkar som en tok..
på lördagen var det självklart frukostbuffe, vilket var jättegott..
sen var det stan som gällde, shopade loss..=))

på lördagkvällen var det maskeradparty..
vi var catwomen..så snygga så..=)
o så palace på natten..blev en sen kväll men sjukt roligt..

idag vaknade jag kl 14.15, lilla paniken jag hade när jag vaknade..
var länge sen jag vaknade så sent..
sen såg mammsen o jag på film..
kännde att jag behövde lite luft, så sara o jag var ute o traska ett tag..snacka lite
skit om gårdagen..

nu ser jag på film..men ska gå o lägga mej snart..en ny dag imon också..





        


puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0