28 nov

idag är det min pappas födelsedag, 45 år för att vara exakt..
han skulle åkt till italien idag..men han ligger hemme sjuk på sin födelsedag o kan inte åka..
tycker synd om pappsen..
men han fick fina paket imorse iallafall..=)

ikväll har min syster föreställning på hörsalen, abba show..
hon är också sjuk, så jag hoppas att hon blir bättre tills ikväll..
sen svänger jag nog förbi sara o tjejerna..för att sedan äta middag med min kära familj o fira pappa..

imon ska vi julpyssla, sätta upp alla ljusstakar..sen skulle jag vilja åka till ikea..
men något säger mig att jag inte kommer att vara där ensam en lördag efter lön..haha
vi får se hur det blir..
o på kvällen ska vi äta mat hos kecke för han har fyllt år han me..
sen far jag till sara o linnea på förfest o hoppas på att det blir lite manesa..=)

nu måste jag jobba..

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0