...

sorry att man inte skrivit på länge..

just nu e jag hemma o viker tvätten o lagar mat, ska snart in till solongen igen o ha kund..
blir nog köttfärsås o spagetti..mums..

igår vaknade jag kl halv sju av klockan, det är tidigt för att vara mig..
sen åkte jag ner med pärlan för att hon skulle få nya vinterdäck..
en halvtimme efter så va martina, nova o jag ute o traska, riktigt skönt faktsikt..
även fast det var tidigt..1 timme gick vi typ..
sen var det jobb till typ lunch då jag åkte ut till pelle o tog några bilder samt lunch..
finns inte mycket o äta där ute nu alltså..men det blir bättre sen..
vi bestämmde oss för att vi skulle vara med på hc kvällen den 4 o att vi ska på kryssning någon gång fram över..
tycker att dom nya är väldigt gulliga..:)
sen åkte jag tillbaka till salongen där det fanns en stor TÅRTA, det säger man ju inte nej till..
vi hade fått den av en kund som trillat av karins häst..
o då fick man tydligen bjuda på tårta..vilket jag inte fattar varför..menmen

ikväll blir det till trudes iallafall o färga håret på mig kattis o mira..hihi
längtar

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sara

tjo tjim!

jag vart lite fundersam häromdagen när jag var på hc.. kam&sax hade drop-in-flaggor som det stod trudes på :S

2008-11-13 @ 22:18:19
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0