...

nu sitter min kund med färg...
som vanligt är min helg fullspäckad..haha..men det e ju roligt..
efter jobbet måste jag upp på stan o handla lite från systemet..
sen blir det idolmys med sara o linnea, hemma hos sara såklart..
imorgon styr min lilla pärla med gpsn mot arboga redan kl 7..då är det tävling..
ska heja på mina små söta..
sen blir det hemfärd kl 5 tror jag och raka vägen till sara för att göra sig iordning för kvällen..
det blir nog en liten fördrink på manesa också, innan vi drar till palace för att skaka rumpan..hihi

o på söndag blir det väldigt lungt hoppas jag..
har lovat mig själv att jag ska se den där filmen ledder 49..sis säger att den är så bra..

nu måste jag skölja..






puss puss

Kommentarer
Postat av: Sara

okej, fick skräckscenariot framför mig att dom bara hade bytt namn men med samma ägare och allt. nej, jag vet att den inte är alltför fräsh, det var ju där jag skulle ha jobbat i somras.. chefen jag hade då var verkligen helt sjuk, skönt för dig att det itne är henne du ska ha som chef!



jotack, det är kalas med mig! inte mycket att klaga på alls :) vi ses väl imorgon? :) puss!

2008-11-14 @ 19:01:13
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0