...

nu har jag tagit tag i min träning ordenkligt igen..känns jätte bra..
så nu e det 45 min promenad på morgonen o pass på kvällen..

igår var jag o gjorde naglar hos jenna..väldigt nöjd som vanligt..tack gumms..
men hockey blev det inget för jag var så hungrig..hihi

ikväll blir det pass på world class o lite träning för armarna..det som hänger..haha
sen ska jag bara slappa o längta till helgen..

det blir idolmys med tjejerna hos sara imon..hoppas att det är bättre än förra fredagen..
sen blir det manesa på lördag..hoppas att få se danilel dansa breakdance..=) sen får
vi se vart kvällen bär..
ska inte bli så mycket dricka iallafall..vill inte var bakfull på söndag när det är mysdag..hihi

LÄNGTAR..

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0