12 oct

nu sitter jag äntligen ner..
det har gått i ett i helgen.. i fredags så jobbade jag lite sent, för att sedan stressa till buttlers för att äta middag..
men när jag väl kom dit var allt så mysigt o bra..bara vi tjejer som åt middag..
jag tog självklart planka, var länge sedan måste jag säga..
och självklart lite rött till.. jättegod mat måste jag säga så det kan jag rekomendera..

igår så gick jag upp väldigt tidigt..mamma,sara ingela och jag åkte till västervik..
först shoppade vi lite, jag handlade världens bästa mascara.
volume mascara från lancóme..





efter staden åkte vi på smyckeskurs, jätte mysigt..
men det var svårt att bestämma sig vad man skulle göra, eller vilket man skulle börja med först.
här är ett smakprov på vad jag gjort..

   
självklart en fjäril, min favvo..


efter kursen gick bilen hem till norrköping igen till tjejerna.. självklart utgång, till palace..=)

idag var man lite trött kan man säga, men det var bara att gå upp..
åker ju till eskilstuna varje söndag och undervisar.
men idag var både jag och dom trötta, vilket var rätt så skönt..

nu ser jag på pretty women, den e ju bara så bra..
lite chips och dip till det..mums..

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0