14 oct

tack SARA SÖDERLUND för min fina blogg..=)

har precis suttit med min säljare o pratat om nya salongen..han blev så lycklig när jag sa att jag
ville ha honom som säljare på nya salongen..
har inte betsällt så mycket nya varor nu eftersom jag måste sälja slut på det jag har..

igår var jag i eskilstuna o gjorde klart alla nr till avslutningen..
dom e ju så tröga iland alltså..haha..
nee då jag kommer faktiskt att sakna dom..

ikväll blir det träning på worldclass..lite aerobic..


puss puss


Kommentarer
Postat av: Nattis

Nice blogg honey..ring mig nästa gång du ska träna,ja vill följa med ju =D Puss

2008-10-14 @ 19:21:07
Postat av: märta

Nice snutta! snygg design som vanligt av sara och härligtatt din blogg äntligen lever! puss

2008-10-14 @ 20:29:08
URL: http://martinaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0