15 oct

idag har varit en ganska tråkig dag till att börja med..
men det gick över bara jag fick komma upp till stan..då gick jag till house of beuty..
en jättegullig tjej som hette lina hjälpte mig.
först gjorde vi en konsultation av min hud och sen så tog hon fram bra produkter.
skulle ju egentligen bara kolla vad dom hade.
men det blev iallafall en dag/nattkräm och en mask.( man ville köpa allt)
men bara det gick på 900 typ så det fick räcka för denna gång..






mamma jag var ute o gick i en timme förut, blev dyngsur eftersom det regna..
men nu har vi gjort det så nu sitter jag med chips o dip framför tvn o ser på nått modell program..





nu ska jag mysa..
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0