2 oct

har precis fått världens största bulle utav min kund..mummmsss..
känner att man är värd det idag efter gårdagens pass, var på bodycombat på worldclass.
jätte bra pass måste jag säga, så idag har jag träningsvärk i armarna,o gäddhänget haha.

ikväll blir det kalas hos jessica med alla, hoppas att vi får något gott.
kan dock inte vara kvar så länge eftersom jag måste hem o packa inför imorgon.
vi ska ju på kurs i sthlm, ska bli så roligt.
åker med karins pojkvänn både dit o hem.
vi ska checka in på hotellet det första vi gör, bara ställa väskorna och gå till bubblet.
dricka lite vin kanske o bara ta det lugnt.
sen är det visning och fest på goldwell studio tror jag, gratis så klart.=)
det bästa av allt på den här resan kommer ju vara FRUKOSTEN!
älskar frukost, när man slipper ta fram den själv och allt bara står serverat, hoppas att det är massa frukt också.
berättar med imon när vi e på väg, kanske tar med mej datan..eller så bloggar jag när jag kommer hem..

ska gå o handla lunch nu, blir nog gyroskebab på hörnet.
det är ju alltid gott..

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0