28 oct

satte klockan på 8.00 idag, började inte jobba förns 12 men jag ville göra lite innan..
så jag tog på mig promenadskorna o gick i 45 min, skönt när det är sol ute..
sen åkte jag o åt lunch med sara i linnea..snacka massa skit..
planerade lite inför helgens hallowen fest..o sen blir det nog utgång tror vi..( kanske palace vem vet..=) )
frågan e ju bara vad man ska va, en liten katt kanske...har nog nån svans nån stans..
jobbade ju lite idag också förstås..
men sen gick sara para o jag en riktig långpromenad på 1,5 timma..
vi tyckte att det var så skönt ute att vi bara gick o gick..
o sen gick vi självklart förbi dom husen som har brunnit här i åby, inte en vacker syn alltså..

TÄNKER PÅ ER..

jag vet inte vad man ska säga mer än att det är helt galet..
vart ska man börja, vart ska man bo..?

nee, men det var roligt att gå o prata med sara iallafall..ska bli så kul när hon får sin lägenhet på måndag..
då kan man ju sova där efter palace...hihi

nu ska jag snart sova..





puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0