29 oct

idag var jag bara så jädrans trött så jag struntade i att ta morgon promenad..
sen när jag kom till jobbet har det gått i ett hela tiden, vilket är kul iofs..
men jag hann med min lilla syster o lunch faktiskt..o jag får bjuda som vanligt..

efter jobbet åkte jag till sjukhuset o hälsa på mormor, så irriterande att dom inte vet vad det är än..
men imon ska hon till linköping o ta massa prover, så då hoppas vi på att det ordnar upp sig..

så efter sjukhuset åkte jag o mamma till aila o mamma fick fot o ansikts behandling, jag får ta nästa gång..
hon är så duktig..
nu ligger jag i sängen o funderar på vad vi ska ha på oss på lördag..
ska nog ta en tur till maskerad affären imon tror jag..
men vi har ju iallafall hittat lite saker så vi vet att vi har nått iallafall..¨så söta när vi var o testa..=))








nu ska jag sova..drömma nått fint..=))
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0