8 oct

måste börja med helgen, har haft så himmla roligt.
vi åkte med karins kille upp till sthlm, för att sedan checka in på hotellet.
radisson hotel, vilket var väldigt fint nere vid lobbyn men inte på vårat rum.
sedan gick vi o åt lite på nått steakhouse, väldigt gott. sen började det roliga.
när vi kom tillbake fick vi en silvrig påse med massa gratisgrejor från våran leverantör.(gratis är gott)
 sen gick upp på o gjorde oss iordning för kvällen och ner till lobbyn för att träffa börje vår säljare.








nu bar det iväg till goldwell studio där vi skulle först få lite snittar o champange.
efter det var det visning med sacha chuan. en väldigt specktakulär visning måste jag säga..
med hönsnät och kina pinnar..


 


efter var det FEST med stort F, gratis sprit o massa dans..
våran säljare dansa så han var helt dyngsur, kan berott på att thomas hälde två glas
champange över honom också..haha
det var dricka överallt tyckte jag..
när vi var på väg ehm efter mycket om och men så träffade vi en kille med blå toppluva såg lite skumm ut.
han fick vi aillafall kanelbullar av(för att det var ju kanelbullens dag)
jag frågade ju direkt om det var sånt där hish hash i..haha
nej då säger han o skrattar..karin bara, o det säger han med blå toppluva..
det var roligt då iallafall..
och under tiden vi stod ute på gatan med toppluvan så roade sig thomas själ, så började han skrika
att han hittat en tröja som lukta jätte gott..
hur kan man hitta en tröja som luktar jättegott på gatan..??


 
thomas lite full...o vi med kanske..


 min topp gick upp,mitt under min fina dans..


 börje våran säljare som var i danstagen o lite blöt av all champange


jag hade så jäkla ont i fötterna när vi gick hem så thomas beställde en taxi för att vi skulle åka ett kvarter till
mc donald. där gav jag upp att ta på mig skorna mer för kvällen.
så jag gick över en gata med fyra filer barfota. bilarna stanna till och me..
sista biten hade jag funderingar på om jag kanske skulle gå på alla fyra in..
MAN MAN KAN JU INTE GÅ PÅ ALLA FYRA MITT I STHLM..eller..??




dagen efter var det föreläsningar med CAY BOND och RENATA CLUMSKA..
cay bond som ska vara en jättestor mode ikon blev jag inte alls imponerad av, men renata
därimot. vilken tjej alltså.
hon var så naturlig även fast hon har gjort så mycket, men vill bara göra allt nu.
funderar faktiskt på att åka vasaloppet,eller tjej vasan iallafall..

sen var det självklart fest igen på kvällen, denna gång på sturekompaniet.
med snittar o champange så klart. och även visning men inte lika spektakulär.
den var nästan bättre än den första tyckte jag.

dagen efter var det bara frukost o hemgång.
frukosten var riktigt god,allt man kan önska sig med frukt o bacaon o så..=))

här är lite bilder från helgen..




'







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0