narnia

hela helgen har jag som sagt varit i eskilstuna..
vi har haft dansavslutning på teatern där, och visat upp narnia med 40 olika nr..
det belv faktiskt jätte bra.. men jag har inte sovit många timmar på nätterna..
tack lisa för att jag fick sova hos dej=)

fredagen började för min del i eskilstuna kl 17.00, då var der repetition med alla huvudroller.
det var självklart kaos..
jag skulle skriva ner alla ut och ingångar från scen, det gick i 120 kan man säga..haha
o så bjöd ju självklart maria på pizza..mums
kl 00.30 var vi ute från teaten, men lisa o jag satt o prata så länge så vi somnade inte förns kl 02.30


  pizza tajm


på lördagen var vi på teatern kl 8.00( as trött)
vi hade rep inför första föreställningen.. vilket var kaos där me..
men föreställningen på både lördagen o söndagen gick väldigt bra..
mycket bra respons från publiken.. som var ungifär 1200 pers..
inte samtidigt alltså..


HUVUDROLLERNA

TUMNUS - SARA

ASLAN - SOFIA

DVÄRGEN - DANNIS

RÄVEN - FELICIA

det var massa fler huvudroller men min bästa o som jag gjorde frisyr på..på tre nr var ju självklart häxan..



 HÄXAN - JONNA

  


lite fler bilder från föreställningen=)

          


           


  

mina små söta danselever var jag ju tvungen att ta kort på när dom satt o kladda ner varann..=)




puss o karm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0