18 sep

blev inge worldclss igår,ska nog dit på lördag istället.och sara ska me också.
snart kommer malin..vi ska färga lite mer lila..det kommer bli jätte fint,eller häftigt kanske man ska säga.
var snäll flickvänn igår också måste jag säga, städade hela lägenheten innan hannes kom hem,
så tog jag med hämtmat hem,o så åkte jag med frukost åt han imorse..hihi
ibland så..=)
tänkte ta tag i lite bokföring idag, ligger efter lite.
nu när jag ska låta företaget vara vilande så måste ju allt vara klart,så man bara kan göra bokslut.
längtar massa att få börja på mitt nya jobb, ska bli så kul. jobba med bed head som e världens bästa märke..
nee då men den här glanssprayen är jätte bra och luktar jätte gott..



bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0