26 sep

ska snart gå o äta, har inte bestämt mej vad det ska bli för mumsigt..
igår fyllde min frida år 21år,nu e vi stora..hihi
det blir lite kalas för henne idag,lite middag hemma hos henne med släkt o allt.
det blir nog ganska så lugnt,kan vara skönt ibland också.

imorgon ska jag ligga i sängen hela dagen,nee då..men ett litet tag.
sedan funderar jag på att gå till worldclass o träna lite,väldigt bra gym än så länge
måste jag säga. bra pass o allt.
sen ska vi med familjen på kalas hos min lilla kusin som fyller år,bara fika o så.
o utgång till kvällen så klart med sara den lilla party pinglan,lotta,hennes syrra o fia hoppas jag.=)
palace blir det ju självklart.det kommer nog att vara massa folk..
men det e ju bara kul.

var för övrigt på maxi igår o kolla läget nu när lite nya affärer har öppnat.
man kunde ju inte gå i några andra affärer eftersom det var strömmavbrott.
men jag måste säga att det nog kommer att bli bra i slutändan när allt är klart.
hoppas inte det blir bättre än hageby iallafall, så alla kunder kommer till mej..=)

det kommer bilder snart från förra helgen ( som var as kul) tack sara o frida..=))
o sen från denna helg så klart..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0