27 sep

nu ska vi snart på kalas,väntar bara på att mamma ska bli klar med håret.
det tar sin lilla tid ska ni veta.
sen ska vi på kalas i kvarsebo, o min syster ska övningsköra dit.
så vi får väl se om vi kommer levande hem, nee då.
hon är säkert jätte duktig, har faktiska aldrig åkt med henne än.
hoppas att vi får någon god tårta eller nått sånt..=)

ikväll blir det utgång med tjejerna, ska vara hemma hos lottas syster i vidablick o förfesta lite.
sedan blir det nog palace,eller det blir palace.
otten e jag alergisk mot..haha

skulle ha tränt imorse hade jag tänkt, men nu när man inte har några bestämda tider som förut.
så blir det gärna att man slappar till lite, men så brukar jag ju inte vara så imon tar jag tag i det.

nu ska jag förbereda mig mentalt inför bilfärden...hihi



 

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hittade du ingen snyggare bild? haha:P

2008-10-12 @ 14:33:36
URL: http://wilhelmssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0