28 sep

sitter just nu o tittar på coyote ugly..den e bara så bra, älskar musiken i den här filmen..
väntar på att päronen o sis ska komma hem..

igår var det ju utgång, förfesten var trevlig som alltid.
men det var så mycket folk ute så man blev yr, känndes som man inte hittade nån.
så palace var så där.
men vi hade ju kul iallafall tjejer.

sa till mej själv att jag inte skulle dricka nu på ett tag, tills jag kom på at vi ska på kurs hela nästa helg i sthlm.
sturekompaniet o goldwell studio, så det kommer bli kul.
gratis sprit o mat, eller vi har ju betalat för kursen så gratis e det ju inte.
ska bo på radisson hotel.
det bästa med hotel är ju självklart frukosten.

annars i veckan så ska jag bara träna träna o åter träna.

måndag - kurser i eskil
tisdag - dancearobic worldclass
onsdag - vilodag?
torsdag - pass world class
fredag - kurs sthlm
lördag - kurs sthlm
söndag - bakfull haha =)

nu får dom ta o komma jag tycker inte om att vara själv..=(

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0