30 sep

TRÄNA TRÄNA O TRÄNA=)

vill bara gå o träna hela tiden.
nu är jag iofs väldigt trött, har typ sovit 5 timmar i natt.(brukar sova minst 8)
därför är inte huvudet som det ska känner jag..men men..

dagen började 8.15 med klippning sen var det lugnt, har inte kund nu förns 11 så jag passade på att åka
och handla på maxi.
lite nyttiga saker, blodapelsin,nötter,blåbär och hallon.
så nu ska jag göra goda smoties till träningen=)
snart är det lunch också, ska gå o träna på vibrationsbrädan och sedan äta lunch.
så får jag gå tillbaka till jobbet efter det och ha några kunder.

men sen blir det träning på worldclass, pass kl 18.30, ska bli skit kul..
malin ska med också,så då blir det ju ännu roligare..

nu ska jag klippa..puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0