äntligen sängen..

nu ligger jag äntligen i zsängen efter en hård dag.
har börjat med ett nytt mat schema idag, tänkte att jag skulle försöka hålla det nu när jag tränar mycket.
frukost,mellanmål,lunch,mellanmål och kvällsmat.
ska försöka äta var tredje fjärde timma, som man ska äta med andra ord..

har varit väldigt duktig idag om jag får säga det själv har både varit o tränat på vibrationsplattan och
pass på worldclass.
måste säga att jag verkligen har kvar min arobic glädje..=)

imorgon blir det jobb kl 9.
sedan blir det nogg lite vibbträning på lunchen och träning på worldclass på kvällen.
ska gå på nått som heter bodycombat, kul att se om det e roligt.
det ska vara inspererat av kickboxning, så hannes kommer väl slå ner mej..haha

nu ska jag sova..puss o godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0