hellu hellu

jag är hemskt lessen att jag inte skrivit något på länge..
men nu tänkte jag att jag skulle skriva iallafall en eller två rader..=))
har hänta ganska mycket senaste tiden..
jag ska byta jobb..har skrivit på kontrakt..börja på en ny salong som öppnar i januari,ska bli skit kul..
allt nytt o fräscht o så ska vi ha visningar o jag får gå på massa kurser..
det tråkiga är ju tiderna men det får man stå ut me..
sedan har jag skrivit på kontrakt för att vara danslärare uppe i eskilstuna..vilket också är roligt...
men krävande med vissa ungar..haha

så var vi på kurs förra veckan..riktigt kul..
det var snittar o champange före..jag karin o thomas tog en flaska var känndes det som..
o så var visningen,och vi var tvugna att stå..man var ju lite vinglig..men det gick bra..
o så fick vi ju skjuts hem vilket var tur..





lite bilder från visningen..tog inte så många..
jag bloggar när jag e på väg hem från eskil ikväll..
tar ju sån tid nu när man måste åka både buss och tåg..

kram på er


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej Sandra!

Vi måste kolla upp det där med London snart! Jag är ledig v. 50.

kram andi

2008-09-15 @ 20:49:53
URL: http://jeandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0