16 sep

sitter o har precis ätit pirog,jätt e gott..o billigt..=)
väntar på min kund nu..som e lite konstig..
ikväll e det träning på danscenter,ska bli jätte kul..känns skönt att dansa här hemma i norrköping igen.
slipper all tid bara för att resa..men man saknar ju o dansa där också måste jag säga..
men jag har ju mina små barn kvar iallafall..som jag för övrigt var väldigt irriterad på igår..
vilka frågor dom ställer..var man så trög när man var liten,haha
måste upp på stan imon eller nått o kolla på kläder till på lördag,då e det ju 25års fest o då måste man ju vara fin.
så ska jag göra naglar på fredag också..blir skönt,har faktiskt saknat det lite o va fin om fingrarna.

måste bara säga att BLAKE MCGRATH e så fin..=)



vilken ögonsten..=)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0