hallu!

jag ber om ursäkt för att jag har varit urusel på att blogga på ett tag..

nu ligger jag i sängen o myser..

jo det har ju hänt lite sen jag bloggade sist kan man säga, men jag vet faktiskt inte vart jag ska börja..
jag stormtrivs på mitt jobb,letar lägenhet för fullt (men är ganska kräsen),min sis har fyllt 18år (sjukt kul att gå ut o festa ihop,har även haft födelsedags fest), har varit mycket party nu på sista tiden.
vi ska ha en visning med jobbet den 2maj på otten..
kommer att bli så bra,mycket att gör innan bara, och det blir ju inte bättre när våran älskade chef säger att det kommer en massa leverantörer,o då är det inte säljarna som kommer till oss utan dom högsta hönsen..
jag kommer att vara så sjukt nervös..sen blir det showboat den 10 maj..
party party..lyckos den killen som kommer med på den båten som inte är bög..haha

jo, våran chef o hennes högra hand var hos oss fredags..fick en massa varor som vi ska ha kampanj på ( håll utkik)
sen hade vi möte som var väldigt lärorikt, mycket man inte har koll på än..men det kommer bli bättre..
o så blev vi bjudna på mat på bishop (älskar deras bea), det var mycket trevligt..o våran chef är så bra, man kan faktiskt prata med henne om allt..
hon förklarade för oss igår att vi var tvugna att vara självständiga och ha egen ekonomi och inte låta herrarna ta över..
hon e för rar..=)

revisorn kom o fixa till deklarationen i lördags så att jag snart kan ta ut lite casch..=)


lite underhållning!!

                   

       



        


         





längtar till sommaren..då ska vi göra så mycket roligt gumms..


imon är det möte kl 8.00 så nu är det bäst att sova..
puss o kram


Kommentarer
Postat av: Marre

Hallo tjejen..

Vilken fin blogg du har.. Hoppas allt är bra!

2009-04-22 @ 07:33:43
URL: http://mariiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0