11 jan

den här helgen har varit lugn..jätteskönt..men behöver det ibland..
i fredags var jag bara hemma och var med mor o far..såg på lets dance..
magnus var ju faktiskt bra..kommer nog bli riktigt duktig..

igår så var jag,kattis,pelle,ola och gurra i yxbacken..
jag åkte bräda som jag inte gjort på flera år..men jag åker ju som en gud ändå..haha
kattis lånade min gammla bräda..o det gick ju ganska så bra..=)




sen på kvällen var jag hos lina o johan o käka taco..väldigt gott..o så såg vi på körslaget..
helt rätt att nanne åkte ut tycker jag..tyckte hon eller magnus carlsson..

idag så har vi varit en sväng på maxi..köpt lite nya träningskläder..för nu jädrans ska det tränas..
dom ända skor som ska användas är dom här..



sen så har jag klippt pappa o färgat syrran..man får aldrig vara ledig..haha
imorgon blir det jobba..trivs verkligen bra på nya jobbet..men det kommer nog bli ännu bättre när vi får dom nya lokalerna.men det kommer bli jättefint...tar ju bara sån tid när ncc håller på..



måste bara visa vilket fint julgodis vi gjorde innan jul..jag sara o kusinerna..
samtidigt som vi tittade på trolltider..


 först gjorde robin den här..det tyckte han var kul..

 medans jag gjorde det här..

sen smälte jag cholkad som vi ställde på bordet och sara o jag gjorde hjärtan medans robin gjorde det här..
först stod han bara o skratta men sen förstod vi..haha


 han är rolig han..haha


puss o kram hela dan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0