5 jan

har precis kommit hem från moster o morbror..ätit en jätte god varm smörgåstårta..
morfar var där också, han ligger ju inte hemma som ett kolli iallafall..
och det tycker jag är väldigt bra..

jo just det vi var ju på fest hos kalle den 27 dec..
först var vi hos linda o förfesta lite och spela wii..jag e så bra på backhoppning alltså..
sedan bar det av till olerys där det var party..
jätte roligt med god mat och allt därtill..mycket schlager..
senare på kvällen gick vi till blue moon bar..en massa folk, så vi fick stå i världens kö..
men det var det mer än värt när nu när jag tänker på kvällen.. =)


       


på nyår var det så långt från lugnt man kan vara...
vi var på nyårskryssning på galaxy..folk e ju som tokiga alltså..
tur att det finns vakter..haha
såg dock inga fyrverkerier, men det räcker med dom förra året..
lite bilder har jag..men glömde liksom bort kameran..


           




gissa om vi blev populära när vi hitta kundvagnen..=)


nu får det vara lugnt på festandet ett tag..
för nu börjar mitt seriösa liv igen..känns osm det var ett tag sen..typ ett halvår..
så nu jävlar..o kattis har kort på worldclass också..så henne ska jag allt dra me..

började på nya jobbet idag..var jätte bra..men sjukt kallt...
nått fel på värmen i centrumet..så vi fick gå med jackor..tills ncc kom med hjälp..
annars har det gått bra..väldigt mycket att lära sig..men lärde mig lite om kassa systemet idag iallafall..
och så har jag skickat till alla stammisar som jag har haft..hoppas att ni följer med mej..


nu ska jag se på film med sis..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0