5 maj

idag har det varit rån på hc..
vilket vi på jobbet inte märkte förns mamma rinde o fråga hur det var med oss..
sen fick vi utrymma hela hc, stå ute i regnet.. :(
efter mycket om och men så stängde vi butiken för dagen och åkte in till stan en sväng..
jag,fia o maria kollade lite kläder inför showboaten..vi kommer bli så snygga..
det ska bli så kul o träffa alla andra frisörer som jobbar på trudes..
sen var jag hemma hos linnea o fika lite med frida o henne..pratade lite skit bara..
ska bli så kul o kunna umgås lite mer spontant sen..

imorgon är det jobb som gäller..o äta lunch med sara tror jag om det finns tid..

men på fredag e det på allvar..då ska jag skriva kontrakt..yes..äntligen..

nu ska jag sova..

avslutar med lite bilder från valborg i nyköping..vilket slutade med ett stort chkladpuddingkrig kl 03.00..haha


 


puss o godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0